Unreal Engine Eğitimi Amacı
Unreal Engine eğitimi, katılımcılara Unreal Engine adlı oyun motorunun kullanımını öğretmeyi amaçlayan bir öğrenme sürecidir. Bu eğitim, oyun geliştirme, sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve benzeri interaktif 3D deneyimler oluşturma becerilerini geliştirmeyi hedefler. Unreal Engine, grafik kalitesi, fizik motoru, oyun yapım araçları ve geniş topluluğuyla bilinir. Eğitim, kullanıcıların bu güçlü oyun motorunu etkili bir şekilde kullanabilmeleri için temel ve ileri düzeyde bilgiler sunmayı amaçlar. Unreal Engine eğitimi, öğrencilere oyun geliştirme sürecini anlama, oyun mekaniği oluşturma, görsel ve işitsel unsurları entegre etme, senaryo yazma ve oyununuzu yayınlama gibi konularda pratik beceriler kazandırmayı amaçlar.
-
ZBrush İle Karakter Tasarımı
-
Unreal Engine Giriş
- Arayüz tanıtımı ve Panel Yapıları
- Oyun Motorunun Kullanım Alanları
- Proje Taslağı Oluşturmak
- Unreal Engine Model oluşturma mantıkları
- Dışarıdan 3D Model Alımı (Import Özelliği)
- Datasmith İle Çalışmak
- Meta Human Yapısı
- Character Creator Yapısı
- Texture ve Materyel Mantıkları
- Node Yapısı
- Materyal ve Texture İçin Substance Painter Kullanımı
- Animasyon ve Rig Yapısı (Control Rig)
- Twinmotion İle 3 Boyutlu Modellerin Gerçek Zamanlı Fotogerçekçi Görselleştirimi
- iClone, Acurig ve Mixomo İle Animasyon Mantığı
- Assets Kavramları ve Quixel Bridge Kullanımı
- Reality Scan Uygulamasıyla Assets Oluşturmak
-
Unreal Engine İle Oyun Sahne Mantıklarına Giriş
-
Render Mantığı